Business Hi-Tech

Facebook vrea să-şi simplifice oferta de reclame

Foto AFP

Autor: Ioana Niţu

10.06.2013, 21:14 185

Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, cu venituri de cinci miliarde de dolari în 2012, intenţionează să simplifice ofertele pentru publicitate, scrie The Wall Street Journal. Reprezentanţii Facebook au anunţat în cadrul unei conferinţe de presă că va simplifica formatul reclamelor care apar pe paginile reţelei şi va accelera procesul de cumpărare a acestora de către firme.

De asemenea, reprezentanţii Facebook au menţionat că reclamele vor avea un impact vizual mai mare şi că vor crea un proces automatizat pentru cumpărarea spaţiilor de publicitate. Până în prezent, companiile care voiau să îşi facă publicitate pe Facebook aveau de ales între 27 de formate diferite.

În viitorul apropiat, reţeaua de socializare va  sugera automat formatul reclamei care se potriveşte cel mai bine cu obiectivele companiei care îşi face publicitate. Modificările vor fi implementate în al treilea şi al patrulea trimestru al acestui an. În România, Facebook are în prezent şase milioane de utilizatori. 

Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 11.06.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO