Cosmote România, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, a introdus serviciul de plată online, prin care clienţii pot plăti factura lunară sau reîncărca o cartelă SIM preplătită. Serviciul de plată online poate fi accesat prin autentificarea (în) / crearea unui cont WebCare.
Noul serviciu este disponibil pentru toţi clienţii Cosmote, atât utilizatori de cartelă preplătită cât şi abonaţi (persoane fizice sau juridice). Clienţii trebuie doar să îşi acceseze contul WebCare la adresa https://webcare.Cosmote.ro şi să plătească factura lunară sau să reîncarce o cartelă preplătită.
Serviciul de plată online a facturii permite tranzacţii de maxim 5.000 RON şi oferă posibilitatea de a plăti factura curentă sau în avans. Utilizatorii pot alege să plătească factura şi pentru un alt abonat Cosmote.
Un client Cosmote poate reîncărca un cont preplătit cu o valoare de minim 5 euro până la maxim 100 de euro pentru fiecare tranzacţie.
Prin intermediul contului WebCare, utilizatorii au posibilitatea de a activa serviciul Connect Secure sau opţiunile Connect Mobile.
Clienţii Cosmote care au un cont WebCare pot să îşi activeze şi serviciul gratuit de factură electronică, e-Bill, înlocuind factura tipărită cu cea în format electronic. Orice client poate accesa online în mod gratuit şi factura detaliată a convorbirilor sale. Factura electronică are aceeaşi valoare fiscală ca o factură tipărită datorită semnăturii electronice încorporate şi a mărcii temporale DigiSign, furnizor de servicii de certificare acreditat, şi a codului de bare care furnizează aceeaşi informaţie ca o factură tipărită.