♦ În Europa, Stefanini are 700 de angajaţi care dezvoltă aplicaţii, printre care foarte multe cu componentă AI, iar peste 90% dintre aceştia sunt în România şi Republica Moldova.
România rămâne un centru strategic pentru compania globală braziliană Stefanini Group, care oferă soluţii de inovare şi transformare digitală, datorită capacităţii de a atrage talente şi diversităţii lingvistice.
„România este cel mai mare şi cel mai important centru de livrare din Europa pentru noi. România este într-o poziţie foarte bună pentru că putem găsi talentul de care avem nevoie, iar barierele lingvistice nu există, oamenii pot gestiona o mulţime de limbi diferite. Spre exemplu, din România oferim servicii în 16 limbi – de la germană, engleză, spaniolă, italiană, maghiară şi aşa mai departe“, a spus Farlei Kothe, care a preluat funcţia de CEO pentru America de Nord, EMEA şi APAC, Stefanini Group.
El a adăugat că prezenţa puternică a Stefanini Group pe piaţa din România a contribuit semnificativ la creşterea accelerată a companiei în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa). În ultimii doi ani, compania a înregistrat o creştere de peste 40% în regiunea EMEA, România fiind ţara care a contribuit cel mai mult la creşterea înregistrată.