Business Hi-Tech

Fashion Days: Am înregistrat 1,3 milioane de comenzi în 2018, 60% fiind de pe mobil

Fashion Days: Am înregistrat 1,3 milioane de comenzi în...

Autor: Ioana Nita

22.01.2019, 00:00 111

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă de pe piaţa locală, a înregistrat anul trecut 1,3 milioane de comenzi, 60% din acestea fiind plasate de pe mobil, în creştere cu 20% faţă de 2017.

„Ne-am dat seama încă de acum câţiva ani că aplicaţia mobilă este direcţia pe care trebuie să ne consolidăm eforturile. Mai mult de 60% dintre români deţin şi accesează internetul de pe un smartphone, astfel că e absolut normal să îşi dorească să ajungă cât mai rapid şi mai simplu la produsele Fashion Days”, a declarat Robert Berza, directorul general al Fashion Days.

El a adăugat că dezvoltarea unei aplicaţii uşor de folosit, cu funcţionalităţi îmbunătăţite constant, care contribuie la calitatea experienţei de shopping, a contribuit la creşterea numărului de comenzi de pe mobil, acesta depăşindu-l pentru prima dată cu mult pe cel generat de desktop.  Ca atare, numărul de comenzi per client realizate din aplicaţie s-a situat în medie la aproape 5, faţă de doar 2,6 în cazul celor plasate de pe desktop. În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături pe Fashion Days, aceasta s-a menţinut anul trecut la 315 lei, cele mai comandate produse fiind încălţămintea şi accesoriile sport, atât în cazul femeilor cât şi al bărbaţilor. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO