Business Hi-Tech

Fashion Days: ce se află în spatele celui mai mare retailer online de modă din România

Anca Giupana

Anca Giupana

Autor: Ioana Nita

31.12.2016, 11:20 1442

O echipă de aproape 70 de persoane realizează pentru Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion de pe plan local, producţia pentru tot ceea ce înseamnă imaginea magazinului online – de la pozele produselor, descrierea produsele şi restul conţinutului de pe site, la bannerele cam­paniilor şi la introducerea codurilor de produs în sistem.

„Pozele sunt cele care vând“ , a pre­ci­zat Anca Giupana, campaign pro­duc­tion manager în cadrul Fashion Days, adău­gând că aceasta este una din moda­lită­ţile prin care online-ul încearcă să su­plinească lipsa atingerii produsului.

Practic, echipa de producţie este cea care susţine busi­nes­sul, procesul de pro­ducţie fiind unul dintre cele mai im­portante pentru un ma­ga­zin online, în condiţiile în care pen­tru un jucător din co­mer­ţul electronic conţinutul şi imaginea site-ului sunt esen­ţiale pentru generarea de vânzări, alături de partea tehnologică.

Fashion Days are peste 500.000 de produse în portofoliu, re­tailerul operând şi pe pieţele din Ungaria şi Bulgaria. În total, afacerile grupului s-au ridicat anul trecut la 221,3 mil. lei (49,8 mil. euro), din care circa 60% au fost generate de vânzările de pe plan local.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO