Andrei Chirilă, director de marketing al Fashion Days: Avem circa 4 milioane de conturi în toate cele trei ţări, din care peste 50% în România. Anul acesta ne aşteptăm ca numărul de conturi să crească de Black Friday de aproximativ 20 de ori faţă de o zi normală.
Grupul Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă de pe piaţa locală, anticipează că va procesa peste 120.000 de comenzi anul acesta de Black Friday, valoarea vânzărilor urmând să depăşească 30 mil. lei, dublu faţă de 2015. Dintre acestea, aproape 60% vor fi generate de comenzile din România.
„Prima dată am organizat Black Friday în 2013, iar în trei ani am reuşit să triplăm vânzările de Black Friday – de la 5,7 milioane lei în 2013 la 15,5 milioane lei în 2015. Pentru anul acesta estimăm vânzări de două ori mai mari faţă de 2015 şi creşterea traficului de 20-30 ori faţă de o zi obişnuită”, a declarat Andrei Chirilă, director de marketing în cadrul grupului Fashion Days. El a adăugat că anul trecut s-au plasat în total peste 60.000 de comenzi cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday pe site-urile Fashion Days din România, Bulgaria şi Ungaria.