Business Hi-Tech

Fenomenul Clubhouse: Numărul de utilizatori ai platformei Clubhouse s-a triplat în România în ultimele două luni, la circa 255.498 de persoane, respectiv 44% din utilizatorii de iPhone

Fenomenul Clubhouse: Numărul de utilizatori ai...

Autor: Roxana Rosu

28.04.2021, 16:58 238
Numărul de utilizatori ai platformei Clubhouse s-a triplat în România în ultimele două luni, 44% dintre utilizatorii de iPhone intervievaţi (vs. 12,9% în luna februarie) spunând că şi-au instalat aplicaţia până în aprilie, adică un număr estimat de 255.498 de români, arată un sondaj realizat de Digitas şi Data Intelligence Team. “Un alt fapt care ne-a surprins a fost să aflăm că românii preferă “room-urile” locale versus cele internaţionale, iar aceasta, pentru că au parte de un conţinut calitativ. Motivul principal pentru care aceştia participă în rooms se datorează dezvoltării personale, mai prezente la categoriile de educaţie şi venituri superioare şi cu vârstele la extreme: foarte tineri sau în segmentul cel mai matur. Mai mult, oamenii au descoperit mulţi influenceri noi, relevanţi pentru comunităţile lor, care ating subiecte actuale.”, a declarat Mădălina Tătaru, Data & Analysis Manager - Digitas România. Restul de 56% dintre utilizatorii români de iPhone intervievaţi intenţionează să-şi instaleze aplicaţia în viitorul apropiat. Prin urmare, se pare că raza de acţiune a aplicaţiei ajunge la o maturitate, însă în ceea ce priveşte implicarea, încă mai este loc de creştere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO