Business Hi-Tech

Flanco atacă din vară piaţa electro-IT şi telecom cu o marcă proprie de produse

Flanco atacă din vară piaţa electro-IT şi telecom cu...

Autor: Ana Maria Petcana

19.03.2015, 12:57 1009

"Brandul propriu încă se construieşte. Vrem să dezvoltăm un brand la preţuri mai bune decât ce este acum în piaţă. Vor fi produse mai ieftine, de calitate, dar nu foarte ieftine. În iunie vom popula magazinele cu noua marcă. Vrem să intrăm cu marca proprie inclusiv în zona telecom", a declarat Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail, fără a dezvălui numele brandului, acesta fiind în curs de înregistrare.

El a arătat că produsele vor fi fabricate prin colaborări cu producători din China şi Turcia şi estimează că acestea vor ajunge să deţină 10-15% din cifra de afaceri a companiei în următorii trei ani.

Flanco Retail a înregistrat anul trecut o creştere de 8% a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, la 665 milioane de lei (150 milioane euro), şi cu 61% a profitului net, la 2,2 milioane de lei. Vânzările au fost susţinute de categoria produselor de necesitate (electrocasnicele mari şi mici), de segmentul de tehnologie şi de televizoarele cu diagonală mare, acestea având cea mai bună evoluţie pe parcursul întregului an.

"2014 a fost cel mai bun an al Flanco din punct de vedere al vânzărilor. 150 milioane euro este un prag istoric. (...) Anul acesta ne dorim să creştem cu 12%, ritmul pieţei, dar profitabil. Ne interesează o creştere moderată, dar sănătoasă", a spus Sîrbu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO