Business Hi-Tech

Floridelux.ro mizează pe afaceri cu 20% mai mari în 2019

Floridelux.ro mizează pe afaceri cu 20% mai mari în 2019

Autor: Ioana Nita

17.10.2019, 00:00 165

Grupul FlorideLux, care cuprinde magazinele online floridelux.ro, coroane.ro, brazidecraciun.ro, xclusive.ro, cosuridelux.ro şi deluxeflowershop.com, estimează că va încheia anul acesta cu afaceri mai mari cu 20% faţă de 2018, în condiţiile în care vânzările totale ale grupului au crescut deja cu 15% în primele nouă luni din 2019.

„FlorideLux.ro este în permanentă schimbare, iar în 2019 ne-am concentrat pe adaptarea modelului de business la cerinţele actuale ale pieţei. Am introdus video-ul în strategia noastră de comunicare de zi cu zi şi am făcut trecerea de la o florărie online la o florărie mai aproape de clienţi, arătându-le acestora ce facem, cum facem şi de ce facem. Pentru anul viitor ne dorim consolidarea poziţiei, dar şi diversificarea produselor, astfel încât să avem un impact pozitiv atât în cifra de afaceri, cât şi în gradul de mulţumire al clientului“, a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator al FlorideLux.

În medie, valoarea unei comenzi înregistrate de Floridelux.ro în perioada ianuarie-septembrie 2019 s-a situat la 46 de euro. Înspre finalul anului, valoarea medie a unei comenzi se va reduce însă până la circa 40 de euro ca urmare a creşterii comenzilor corporate sau a celor multiple pentru familie şi prieteni. Cel mai scump aranjament floral vândut anul acesta a fost un buchet de 201 trandafiri care s-a vândut pentru suma de 1.900 lei. De asemenea, foarte căutate au fost şi aranjamentele de 101 trandafiri roşii cu preţuri cuprinse între 900 şi 1.400 lei în funcţie de ofertele existente.

Potrivit datelor centralizate de companie, 90% din cifra de afaceri este generată de FlorideLux.ro împreună cu site-urile specializate din cadrul grupului: coroane.ro; cosuridelux.ro; deluxeflowershop.com -, iar 10% de către francize, showroom-ul FlorideLux.ro şi alte proiecte speciale. De asemenea, mai mult de 80% din vânzări sunt generate de segmentul B2C, FlorideLux.ro fiind singura florărie online din România care livrează oriunde în ţară.

În topul oraşelor cu cele mai multe vânzări, se menţine Bucureştiul, urmat de Constanţa, Braşov şi Ploieşti, vânzări potenţate de prezenţa fizică în aceste oraşe, dar şi  posibilitatea de a livra în aceeaşi zi.

Conform reprezentanţilor companiei, varianta mobile generează peste 80% din trafic. În ceea ce priveşte comenzile înregistrate, peste 60% dintre acestea provin de pe dispozitive mobile, în timp ce 40% sunt finalizate de pe desktop. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO