Business Hi-Tech

Florin Popa, directorul B2B al Orange: În această perioadă cele mai multe solicitări sunt legate de soluţiile care facilitează munca la distanţă. „Avem de-a face cu o digitalizare forţată nu doar a mediului de afaceri, ci a întregii societăţi“

Florin Popa, directorul B2B al Orange România: Ne-am adaptat activitatea la condiţiile curente şi lucrăm la adaptarea strategiei de business pe termen mediu şi lung în funcţie şi de modul în care va evolua această criză

Florin Popa, directorul B2B al Orange România: Ne-am adaptat activitatea la condiţiile curente şi lucrăm la adaptarea strategiei de business pe termen mediu şi lung în funcţie şi de modul în care va evolua această criză

Autor: Adrian Seceleanu

24.04.2020, 11:30 185

Majoritatea cererilor venite în ultima perioadă de la clienţii diviziei de business a Orange, liderul pieţei locale de telecom, au fost legate de implementarea de soluţii de muncă de la distanţă în contextul restricţiilor impuse de autorităţi pe fondul pandemiei de COVID-19.

„În ultimele săptămâni vedem un interes crescut pentru soluţiile ce facilitează munca de la distanţă. De fapt, majoritatea solicitărilor sunt în această categorie“, a declarat pentru ZF Florin Popa, directorul diviziei B2B din cadrul Orange România. „Clienţii au solicitat în special servicii de videoconferinţă, date mobile cu stick, laptop şi/sau tablete pentru telemuncă, upgrade-ul serviciilor fixe şi soluţii pentru securitatea reţelelor. Au fost solicitate şi suplimentarea resurselor de voce şi date mobile, precum şi soluţii software de tip unified communicaton & colaboration. De asemenea, au existat cereri de asigurare a redundanţei conexiunilor fixe sau mobile pentru acces Internet sau VPN, pentru că acestea au devenit soluţii «business critical“. Numărul solicitărilor de activare a soluţiei Business Internet Security a crescut semnificativ, aceasta devenind a doua cea mai solicitată soluţie în această perioadă, după activările de internet fix şi VPN. Creşteri semnificative au fost înregistrate şi în cererile pentru servicii de tip IaaS (infrastructure as a service - cloud). O altă solicitare specifică acestei perioade a fost aceea de creştere a capacităţii de preluare a apelurilor în call centere“, a adăugat reprezentantul Orange.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO