Business Hi-Tech

Francezul Yves Martin preia marketingul Orange, Claudiu Dragomir şi Florin Popa - zona comercială iar Irina Matea “divizia” de customer service

Yves Martin, care va coordona strategia şi activităţile de marketing, online, TV, customer insights, brand & comunicare, precum şi noile direcţii de business (servicii de comunicaţii fixe şi Orange Money), are 19 ani de experienţă în domeniul telecomunicaţiilor.

Yves Martin, care va coordona strategia şi activităţile de marketing, online, TV, customer insights, brand & comunicare, precum şi noile direcţii de business (servicii de comunicaţii fixe şi Orange Money), are 19 ani de experienţă în domeniul telecomunicaţiilor.

Autor: Adrian Seceleanu

30.03.2016, 15:42 1391

Orange România, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, îşi va schimba de la 1 mai modul de organizare al activităţilor comerciale odată cu plecarea elveţianului Julien Ducarroz în poziţia de CEO al Orange Moldova, şi nu va numi un singur director care să deţină aceleaşi atribuţii, a anunţat compania.

“Noul model de organizare a activităţilor comerciale este menit să consolideze poziţia Orange de lider al pieţei de telefonie mobilă şi să asigure succesul în dezvoltarea serviciilor convergente. Astfel, activităţile comerciale ale Orange România vor fi organizate în jurul următoarelor verticale: Marketing, sub coordonarea lui Yves Martin, Sales & Distribution, sub coordonarea lui Claudiu Dragomir, Business to Business, sub coordonarea lui Florin Popa şi Customer Service, sub coordonarea Irinei Matea”, au precizat reprezentanţii Orange.

Practic echipa comercială care era până acum coordonată de un singur om - Julien Ducarroz, îşi va separa activităţile de marketing - care vor fi conduse de francezul Yves Matei, de celelalte activităţi, care vor fi coordonate, ca şi până acum de Claudiu Dragomir, Florin Popa şi Irina Matea.

Grupul Orange trimite un vicepreşedinte din Franţa, cu experienţă şi în servicii fixe, ca şef pe marketing la Bucureşti

Francezul Yves Denis Martin, care va coordona strategia şi activităţile de marketing, online, TV, customer insights, brand & comunicare, precum şi noile direcţii de business (servicii de comunicaţii fixe şi Orange Money), are 19 ani de experienţă în domeniul telecomunicaţiilor.
El şi-a început cariera la France Telecom Mobile în 1997, ca expert pe zonele de SIM, WAP şi servicii Over the Air (OTA). 

Între anii 2000 şi 2014 a îndeplinit mai multe roluri în cadrul Orange, preluând responsabilităţi cu impact în performanţa financiară (P&L) atât la nivel de grup, cât şi la nivel local, printre care Group Device Director, Chief of Staff pentru Senior Vice President pe Europa, Chief Sales Officer şi Chief Marketing Officer la Orange Elveţia şi vicepreşedinte pentru roaming al Grupului Orange.

Din această poziţie, Yves a coordonat activităţile de roaming din 40 de entităţi geografice diferite, precum şi lansarea ofertelor „Go Europe”.

În ultimii doi ani, Yves a ocupat funcţia de vicepreşedinte de marketing pentru zonele de servicii rezidenţiale şi convergenţă la Orange Franţa, unde a coordonat activităţile de voce fixă, internet în bandă largă şi smart home, într-o perioadă în care numărul de clienţi de fibră optică s-a triplat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO