Platforma Freshful by eMAG ajuns într-una din şapte case din Bucureşti în 2024, majoritatea clienţilor plasând o comandă cu o frecvenţă de maximum două săptămâni, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat. În topul celor mai comandate produse se numără alimente precum pătrunjel, ceapă verde, mărar şi banane bio, dar şi produse de genul ulei de floarea soarelui, apă plată şi diverse tipuri de făinuri.
„În cel de-al treilea an de activitate, Freshful a înregistrat o tendinţă ascendentă constantă. S-a conturat tot mai clar profilul noului client, care preferă să plaseze comenzile online şi să valorifice timpul câştigat în moduri mai eficiente, aşa cum îşi doreşte. Numărul de clienţi a crescut semnificativ în 2024, datorită înţelegerii beneficiilor pe care le oferă serviciul nostru. Am avut o rată de creştere superioară pieţei de retail, în ciuda unui buget de promovare mult mai redus, în principal datorită recomandărilor organice ale utilizatorilor (...)”, a spus Tudor Mihăilescu, general manager Freshful by eMAG.
Freshful a introdus, în noiembrie 2024, serviciul de colectare a ambalajelor SGR direct de la domiciliu. „Rata de adopţie în rândul clienţilor a depăşit aşteptările, fiind colectate peste două milioane de ambalaje în primele două luni de la lansare. Peste 25.000 de clienţi au apelat la serviciu şi au predat peste 65.000 de saci cu ambalaje. Sacul de colectare al ambalajelor SGR de 70 de litri este cel mai adăugat produs de clienţi cu opţiunea Add to order, cu care se poate adăuga în coş şi după plasarea comenzii.”
Fondată în 2021, Freshful by eMAG oferă clienţilor o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare şi băuturi de larg consum, de la partenerii şi producătorii locali.