Business Hi-Tech

FT: Generaţia „millennials“ consumă conţinut multimedia online fără să plătească

FT: Generaţia „millennials“ consumă conţinut...

Autor: Ioana Nita

14.06.2018, 00:05 230

„Obiceiul de a sta în faţa televizorului pentru a urmări meciul de fotbal devine tot mai rar.“

Apariţia serviciilor de video on demand a revoluţionat modul în care oamenii consumă conţinut multimedia, nefiind nevoiţi să fie în faţa televizorului la o anumită oră, ci având posibilitatea de a vedea meciul de fotbal al echipei favorite sau emisiunea preferată direct de pe smartphone oriunde s-ar afla. Însă utilizatorii încearcă să evite plata subscripţiilor pentru acest tip de servicii.

„Mă folosesc de PlayStation pentru a vedea conţinutul pe televizor. Nu urmăresc niciodată competiţiile sportive sau alte programe TV în direct pe televizor“, a declarant pentru Financial Times Ned Newell-Hanson, un tânăr de 26 de ani din Londra, pasionat de fotbal, care s-a mutat recent în New York. „Voi urmări Cupa Mondială de Fotbal în baruri.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO