Business Hi-Tech

Furnizorul local de servicii IT Radcom vrea să le aducă producătorilor români 5.000 de clienţi din online

Furnizorul local de servicii IT Radcom vrea să le aducă...

Autor: Ioana Nita

18.08.2016, 00:04 648

Compania locală Radcom, controlată de Gabriel Eugen Dogaru şi omul de afaceri Nicolae Badea, care are participaţii şi în busi­ness-urile Hard Rock Cafe, Paul, Pizza Hut  şi KFC, a investit aproape 200.000 de euro în lan­sarea unei unui marketplace on­line dedi­cat produselor româneşti. Pro­iec­tul a fost co­finan­ţat în proporţie de peste 50% din fon­duri europene.

Prin intermediul platformei, numită deprinromania.ro, compania vrea să sprijine micii producătorii români care nu au acces la piaţa de desfacere din mediul online şi să încu­rajeze achiziţia de produse autohtone, care contribuie la creşterea economiei naţio­nale.  „Acest proiect este cofinaţat prin Fon­dul Euro­pean de Dezvoltare Regională, Pro­gra­­mul Operaţional Sec­torial «Creşterea Com­­pe­titivităţii Econo­mice» - «Investiţii pentru vii­torul dumnea­voastră». Perioada de deru­lare a proiectului este de trei ani. Până la sfâr­şitul acestei perioade este obligatorie înde­­pli­ni­rea următorilor indicatori: 5.000 cli­enţi per­soa­ne fizice şi 20 IMM-uri“, a spus Melinda Pă­unescu, director de dezvoltare la Radcom.

Compania este specializată în furnizarea de soluţii şi servicii IT.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO