Business Hi-Tech

George Barbu, CEO al ABN Systems International, care distribuie produse şi accesorii IT&C: Nevoia de echipamente, precum căştile audio profesionale, poate creşte cu cel puţin 15% în 2023. Lucrul la distanţă a sporit nevoia unor echipamente de calitate

George Barbu, CEO al ABN Systems International.

George Barbu, CEO al ABN Systems International.

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.03.2023, 15:49 56
ABN Systems International, care distribuie produse şi accesorii IT&C şi deţine brand-ul Tellur, estimează că piaţa echipamentelor pentru call centere din România poate creşte cu 15% în 2023, în condiţiile în care majoritatea companiilor de profil şi-au bugetat creşteri între 12% şi 20% ale cifrelor de afaceri, în acest an, iar numărul angajaţilor din domeniu ar urma să îşi continue creşterea, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. „Asemenea altor domenii, nici industria partenerilor din call centere nu a fost ferită de schimbări în ultimii trei ani, iar cea mai însemnată dintre acestea este generalizarea lucrului hibrid sau de la distanţă. Trendul ascendent al industriei se menţine, atât în privinţa cifrei de afaceri şi al noilor clienţi atraşi, cât şi în privinţa creşterii numărului de angajaţi. Acestea înseamnă că inclusiv nevoia de echipamente, precum căştile audio profesionale, poate creşte cu cel puţin 15% în 2023. Lucrul la distanţă nu a diminuat, ci a sporit nevoia unor echipamente audio de calitate, care îmbunătăţesc experienţa comunicării în cadrul convorbirilor telefonice şi al întâlnirilor online, fără să afecteze auzul, chiar dacă sunt folosite intensiv. De anul trecut, ABN Systems nu este doar distribuitor pentru astfel de căşti, ci şi producător, prin gama Tellur Voice”, a spus George Barbu, CEO al ABN Systems International. Potrivit ABN Systems, companiile cu servicii de call center alocă până la 450 de euro pe an pentru echipamentele necesare per angajat (pentru computer şi/sau monitor, căşti, acces la internet), dar cheltuiala medie efectivă se situează în jur de 200 de euro anual. Iar din această sumă, circa 60 de euro + TVA reprezintă costul unei perechi de căşti profesionale, care să asigure calitatea conversaţiilor cu clienţii, respectiv confortul angajaţilor care le folosesc şase - opt sau mai multe ore, în fiecare zi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24