Business Hi-Tech

George Răşchiţor, general manager al Sinaps: Bugetul mediu de promovare în online a fost mai mare cu circa 5% în ultimele 12 luni decât în aceeaşi perioadă anterioară

George Răşchiţor, general manager al Sinaps: Bugetul...

Autor: Alexandra Cepăreanu

26.05.2022, 12:00 195

„În ultimele 12 luni, avem o medie de buget de 3.000 de euro lunar investit în Google Ads şi Facebook Ads. Cel mai mic buget a fost în jur de 1.000 de euro pe un singur canal.”

Companiile au crescut bugetele dedicate marketingului digital cu aproximativ 5% în ultimele 12 luni, respectiv în perioada mai 2021 - mai 2022, astfel că sumele investite în campanii de promovare Google Ads şi Facebook Ads au ajuns, în medie, la 3.000 de euro pe lună, a spus într-un interviu pentru ZF George Răşchiţor, general manager al Sinaps, agenţie de marketing online înfiinţată în 2013 la Iaşi.

„Creşterea economică a României din ultimii ani, plus digitalizarea din ultimii doi ani se observă în mod clar şi în bugetele investite - digitalul având o creştere constantă. Din statisticile noastre interne, bugetul mediu pe ultimele 12 luni a fost mai mare cu aproximativ 5%, decât în perioada anterioară”, a spus George Răşchiţor, adăugând că în ultimele 12 luni bugetul mediu dedicat campaniilor de marketing digital Google Ads şi Facebook Ads a fost de aproximativ 3.000 de euro lunar.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO