Business Hi-Tech

GfK: Smartphone-urile şi electrocasnicele au dus piaţa electro-IT&C la 521 mil. euro în trimestrul 1

GfK: Smartphone-urile şi electrocasnicele au dus piaţa...

Autor: Adrian Seceleanu

27.05.2016, 00:05 161

Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată din România a înregistrat în primul trimestru o creştere de 15%, la 521 de milioane de euro, pe fondul evoluţiilor pozitive înregistrate în principal de segmentele de smartphone-uri şi electrocasnice, conform studiului GfK Temax, realizat de compania de analiză GfK.

„În primul trimestru electro­nicele au crescut cu aproape 13% comparativ cu aceeaşi perioadă a anu­lui trecut. Piaţa televizoarelor a fost principalul motor de creş­tere, modele din toate clasele de diago­nală precum şi cele 4K au continuat să crească. Consolele de jocuri, boxele şi boxele cu an­docare au avut rate de creştere de două cifre. În cadrul acestor cate­gorii, segmente precum soundbars şi boxe bluetooth cu ando­care au înregistrat perfor­manţe notabile”, conform datelor GfK.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO