Business Hi-Tech

Giganţii Facebook, Google şi Twitter, la Bucureşti: Luptăm să luăm o cotă şi mai mare din piaţă

Autor: Ioana Nita

12.06.2014, 20:55 386

România este o piaţă în care utilizarea smartphone-urilor şi a tabletelor este în plină expansiune, recuperând astfel cu paşi repezi decalajul faţă de ţările occidentale, iar Facebook, Google şi Twitter se aş­teaptă ca ratele mari de creştere a veniturilor şi a numărului de utilizatori să con­tinue să crească, obiectiv care va fi atins şi prin alocarea de resurse suplimentare, au declarat reprezentanţi ai celor trei giganţi online în cadrul unei ediţii speciale a emisiunii video ZF Live, trans­misă de la conferinţa IceeFest.

Ritmul de adopţie a smartphone-urilor şi tabletelor din România a accelerat anul trecut, iar tendinţa se păstrează şi în 2014, astfel că nivelul cheltuielilor făcute de companii pentru a se promova în acest mediu mobil a rămas deocamdată în urmă, a punctat George Fran­gakis, managing director al Forestview.

„Cea mai mare problem pe care o avem este că oamenii folosesc telefoanele mobile mai mult decât plătesc advertiserii pentru reclame. Prea mulţi bani se duc către alte forme de advertising în loc să meargă către mobil“, a spus el. În acest context, companiile trebuie să investească în site-uri care să poată fi afi­şate şi pe ecrane mai mici, pentru că altfel acestea vor pierde legătura cu clienţii.

„Cel mai bine este să construieşti un site adaptabil pe platformele mobile: smartphone-uri, tablete etc. Suprave­ghez în estul Euro­pei cinci ţări şi trebuie să spun că România este una dintre cele mai bune pieţe. Oamenii sunt foarte antreprenoriali şi sunt dispuşi să încerce lucruri noi. Predicţia mea este că se vor schimba foarte multe lucruri în următorii doi-trei ani“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO