Business Hi-Tech

Gigantii media gasesc noi canale de difuzare a stirilor

07.12.2005, 20:04 24

Programele de televiziune in care sunt prezentate stirile zilei nu mai sunt difuzate doar la televizor, gigantii media cautand noi canale de difuzare pentru a atrage o audienta cat mai larga, scrie presa internationala.

Astfel, CNN are in plan sa difuzeze programele de stiri prin intermediul unui nou serviciu pe baza de abonament, CNN Pipeline. Utilizatorii care au un PC si conexiune la Internet in banda larga vor putea urmari stirile zilei, dar si continutul video din arhiva CNN, oricand au timp.

Serviciul va oferi clientilor si transmisiuni in direct, pe care, daca nu le pot urmari la momentul difuzarii, utilizatorii pot sa le vada mai tarziu, din arhiva, scrie CNN News.

"CNN Pipeline este de fapt un serviciu pentru oamenii ocupati care nu pot sta dupa programul de la televizor, dar care vor sa vada stirile care ii intereseaza atunci cand au timp", a precizat un oficial CNN. Serviciul este deja disponibil in 25 de tari si costa 3 dolari pe luna (2,5 euro) sau 25 de dolari (21,3 euro) pentru abonamentul pe un an.

BBC are de asemenea ceva pregatit. Un nou serviciu, disponibil in sase regiuni din Marea Britanie, va oferi utilizatorilor numai stiri si informatii locale, de maxim interes pentru acestia, scrie editia online a BBC News.

Fie ca sunt difuzate la televizor, prin satelit, sau pe computer, printr-o conexiune broadband (in banda larga) la Internet, stirile, dar si starea vremii sau emisiuni de divertisment vor fi fragmentate in clipuri scurte de 10 minute, care vor fi difuzate la fiecare ora.

"Televiziunea la nivel local este deja o tendinta, iar noi suntem constienti de faptul ca exista cerere tot mai mare pe piata pentru acest tip de programe", a explicat David Holdsworth, un oficial BBC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO