Business Hi-Tech

Gigantul american Adobe le dă celor 700 de angajaţi din România câte 250 dolari pentru a-şi lua echipamente pentru acasă

Gigantul american Adobe le dă celor 700 de angajaţi din...

Autor: Ioana Nita

18.03.2020, 13:27 1419

Adobe România, cel mai mare centrul de dezvoltare-cercetare al gigantului american din Europa, a decis ca toţi angajaţii săi să lucreze de acasă în perioada 12 martie – 12 aprilie pentru a limita expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus, iar în acest context pe lângă faptul că le permite acestora să îşi ducă la domiciului echipamentele IT de la birou (laptop, monitor, tastatură, mouse), le decontează şi achiziţia altor echipamente necesare în valoare de 250 dolari/salariat. Astfel, angajaţii Adobe România îşi pot cumpăra echipamente de birou pentru acasă, cum ar fi electronice (căşti, monitoare, echipamente pentru internet, etc.), dar şi mobilier (birou, scaun pentru birou) sau abonamente la telefonie şi internet. Ulterior achiziţiei, suma de 250 dolari va fi rambursată integral angajaţilor de către companie.

„În IT, avem avantajul că ne putem adapta relativ rapid la lucrul de acasă, iar colegii noştri din Adobe sunt oricum obişnuiti cu proceduri de lucru la distanţă, pentru colaborarea cu colegii de pe alte meridiane. Începând de ieri, toţi angajaţii Adobe Romnia lucrează de acasă, biroul fiind închis. Până ieri au putut accesa biroul pentru a-şi lua lucrurile personale sau pentru a prelua echipamente care să le susţină productivitatea şi ergonomia biroului de acasă”, a declarat Cris Radu, Site Leader Adobe România şi Vice President of Engineering.

Pentru a asigura comunicarea eficientă şi conectarea ca echipă, angajaţii Adobe folosesc soluţii digitale de videoconferinţă şi mesagerie internă, iar întâlnirile zilnice ale echipelor se desfăşoară după programul normal.

Măsurile Adobe pentru lucrul de acasă nu se aplică doar în România, ci şi în celelalte centre ale gigantului american din Europa. În România, Adobe are în total aproape 700 de angajaţi, majoritatea fiind implicaţi în partea de cercetare-dezvoltare. În 2018, Adobe România a înregistrat o cifră de afaceri de 36 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de 2017.

În funcţie de cum va evolua situaţia în următoarea perioada atât la nivel naţional, cât şi eruopean, măsura de a lucra de acasă pentru angajaţii Adobe din România şi din restul ţărilor europene ar putea fi prelungintă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO