Business Hi-Tech

Gigantul francez Coface a ales România pentru înfiinţarea unui centru de dezvoltare IT, datorită abilităţilor tehnice şi lingvistice ale românilor şi apropierii geografice de Franţa

Eugen Anicescu, country manager Coface România

România a ieşit câştigătoare datorită unor elemente esenţiale: prezenţa Coface la nivel naţional cu operaţiuni mature, capabile să ofere susţinere în dezvoltarea acestui proiect, piaţa variată de specialişti IT, vorbitori de limba engleză, accesibilitatea faţă de Franţa (distanţă, comunicare), similitudini culturale

Eugen Anicescu, country manager Coface România România a ieşit câştigătoare datorită unor elemente esenţiale: prezenţa Coface la nivel naţional cu operaţiuni mature, capabile să ofere susţinere în dezvoltarea acestui proiect, piaţa variată de specialişti IT, vorbitori de limba engleză, accesibilitatea faţă de Franţa (distanţă, comunicare), similitudini culturale

Autor: Ioana Nita

30.03.2017, 00:08 2992

Gigantul francez Coface, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa globală de asigurări de credit, a ales să îşi extindă prezenţa în România prin deschiderea unui centru IT în Bucureşti la începutul lunii viitoare pentru care are în plan să angajeze 80 de specialişti IT în următoarele 12 luni.

Grupul francez, cu afaceri totale de 1,4 mi­liarde de euro anul trecut,  este prezent în peste 100 de ţări şi are circa 4.300 de angajaţi.  Pe plan local, Coface este prezent de zece ani, în 2015 obţinând un profit net de 8,4 milioane lei (echivalentul a 1,9 milioane de euro) şi având în medie 21 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

„Pentru alegerea dezvoltării centrului IT, Coface Technologies, au fost luate în considerare mai multe ţări atât din regiune, cât şi din întreaga lume. România a ieşit câştigătoare datorită unor elemente esenţiale: prezenţa Coface la nivel natţonal cu operaţiuni mature, capabile să ofere susţinere în dezvoltarea acestui proiect, piaţa variată de specialişti IT, vorbitori de limba engleză, accesibilitatea faţă de Franţa (distanţă, comunicare), similitudini culturale. Acestă alegere va permite centrului IT să fie sprijinit de operaţiunile locale existente şi să fie parte a unei culturi organizaţionale puter­nice”, a declarat Eugen Anicescu, country manager la Coface România.  

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO