Business Hi-Tech

Google atrage 23 mil. euro din România, adică 45% din online

Google atrage 23 mil. euro din România, adică 45% din...

Autor: Luiza Chiroiu

04.06.2015, 00:05 601
Compania americană Google domină piaţa de publicitate online din România, cu o cotă de 45% şi venituri de aproximativ 23 milioane euro în 2014, în urcare cu circa 20% faţă de 2013, înregistrând un ritm de creştere de două ori mai rapid decât cel al pieţei, conform studiului Media Fact Book realizat de agenţia Initiative Media.
 
Piaţa locală de publicitate online a crescut anul trecut cu 10%, de la 46,2 milioane euro la 51 milioane euro, consemnând cel mai rapid ritm de extindere dintre toate sectoarele pieţei de advertising, potrivit raportului Media Fact Book 2015.
 
Mai mult de jumătate din această piaţă aparţine jucătorilor internaţionali. Pe lângă Google - care are 45% din piaţă, Facebook şi Yahoo iau şi ele o altă felie de 11%, în timp ce publisherii locali au o cotă de 43% (22 mil. euro).
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO