Business Hi-Tech

Google România recrutează specialist în publicitate

Google România recrutează specialist în publicitate

Autor: Magraon Andreea

16.01.2011, 23:47 156

Google, cel mai popular motor de căutare din lume, cautăspecialist în publicitate pentru sediul din Bucureşti, deschis înnoiembrie a anului trecut, potrivit site-ului companiei.

Potrivit sursei citate, cel care va ocupa poziţia de industrymanager va căuta soluţii de advertising pentru clienţii dindiferite domenii.

Printre responsabilităţi se numără atragerea de noi clienţi,dezvoltarea de strategii de piaţă şi de vânzări, promovarea de noiproduse la nivel naţional şi internaţional, dar şi optimizareabugetelor pentru publicitate ale clienţilor. Cei care doresc săaplice pentru această poziţie trebuie să aibă o diplomă de licenţăîn domeniul publicităţii şi experienţă în relaţii cu clienţii,precum şi să cunoască produsele Google, precum AdWords sau AdSense,parte a sistemului de publicitate online al companiei.

Gigantul internet mai are deschise în România o poziţie deproduct manager şi alta de specialist în comunicare şi relaţiipublice. Printre responsabilităţile postului de product manager senumără elaborarea strategiei de marketing şi a celei de comunicarecu clienţii, dar şi realizarea de studii cu privire lacomportamentul utilizatorilor, potrivit datelor de pe site.Candidaţii pentru acest post trebuie să aibă studii de marketing şiexperienţă în domeniu. De asemenea, cei care doresc să aplicepentru funcţia de specialist în comunicare trebuie să aibă diplomăde licenţă, experienţă în domeniu, abilităţi de comunicare şi de alucra în condiţii de stres ridicat. Responsabilităţile acesteifuncţii cer men­ţinerea relaţiei cu mass-media şi organizarea deevenimente precum conferinţe de presă.

Google şi-a deschis anul trecut un birou la Bucureşti, condus deDan Bulucea, care înainte de a ocupa acest post a lucrat 12 ani încadrul Microsoft, cel mai mare producător de software din lume.Google România are în prezent doar doi angajaţi. Pe lângă Bulucea,de afacerile Google se ocupă şi Norbert Simionescu, din poziţia deaccount strategist. Primul produs lansat pentru România de ladeschiderea biroului la Bucureşti a fost Street View, serviciu carele permite utilizatorilor să vizualizeze imagini panoramice.

Românii pot aplica de asemenea pentru un job de manager decomunicare pentru Rusia şi Europa de Est în cadrul Facebook, ceamai mare reţea de socializare din lume.

Candidaţii trebuie să cunoască foarte bine limba engleză şirusă, să aibă minimum opt ani de experienţă în PR şi să cunoascăfoarte bine produsele Facebook.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO