Business Hi-Tech

GPS WebEye, furnizor de servicii de monitorizare, a avut afaceri de 4,7 mil. euro în 2018, plus 24%

Levente Gall, director general al WebEye pentru Europa Centrală şi de Est

Levente Gall, director general al WebEye pentru Europa Centrală şi de Est

Autor: Adrian Seceleanu

25.04.2019, 00:00 227

Subsidiara locală a furnizorului maghiar de soluţii de monitorizare prin GPS a flotelor auto WebEye, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală, a înregistrat o cifră de afaceri de 4,7 mil. euro în 2018, în creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului precendent, avansul fiind generat de creşterea numărului de clienţi şi diversificarea serviciilor.

„România este cea mai performantă piaţă din grup după Ungaria. În 2018 am evoluat mult prin clienţii noi câştigaţi, unii dintre ei cu afaceri foarte mari, cum este FAN Courier, care are un parc impresionant de maşini. A fost o provocare să construim oferta potrivită unei flote mixte. Şi clusterul (Ungaria, România, Slovacia) pe care îl conduc a avut afaceri în creştere, de peste 10 milioane de euro. Avem o bază solidă, pe care ne străduim să o dezvoltăm în continuare”, a declarat Levente Gall, director general al WebEye pentru Europa Centrală şi de Est.

În România, WebEye avea în decembrie anul trecut 14.923 de soluţii active, faţă de 9.863 de soluţii active în decembrie 2017. Grupul WebEye a avut în 2018 afaceri totale de 18,4 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO