Business Hi-Tech

Grecii de la SoftOne au ajuns la 200 de clienţi pe piaţa locală în doi ani

Haris Zachariades, CEO al SoftOne România: România a început deja să se comporte ca un hub, ceea ce ne determină să ne extindem echipa locală mai repede decât credeam.

Haris Zachariades, CEO al SoftOne România: România a început deja să se comporte ca un hub, ceea ce ne determină să ne extindem echipa locală mai repede decât credeam.

Autor: Ioana Nita

27.07.2015, 00:06 417
Compania elenă SoftOne Techno­logies, specializată în soluţii software de business precum ERP şi CRM, a câştigat în prima jumătate a acestui an 50 de noi contracte în România prin intermediul subsidiarei locale, SoftOne Româ­nia, care a ajuns astfel în total la 200 de clienţi. 
 
Printre noii clienţi se numără Leonardo, Calif, Pet Factory, Kronlift şi Bulrom, care s-au alăturat companiilor mari cu care SoftOne colaborează deja pe plan local - Oscar Downstream, Secpral Pro, Onedia Distribution, Da­ble­rom, Neon Lighting, Cosmos Mo­bile şi Uniunea Nională a Transpor­ta­torilor Rutieri din România (UNTRR).

SoftOne România şi-a extins de asemenea în primele şase luni şi reţeaua de distribuţie a soluţiilor şi serviciilor de software proprii cu 10 noi parteneri, în prezent colaborând în total cu 30 de distribuitori în toată ţara. Principalul produs al SoftOne Technologies este soluţia de gestiune a resurselor firmei, numită Soft1 ERP, care se adresează companiilor mici şi mijlocii, aceasta putând fi personalizată în funcţie de nevoile fiecărui client, fiind optimizată şi pentru operarea în cloud.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO