Business Hi-Tech

Grupul Digi şi-a adâncit dominaţia pe pieţele de net fix şi TV din România în trim. 1/2020 şi a avut afaceri totale mai mari cu 11%, de 313 mil. euro. Gigantul controlat de Zoltan Teszari din Oradea a avut însă pierderi mai mari, de 55 mil. euro, pe fondul creşterii cheltuielilor financiare

Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Digi Communications: Am făcut eforturi pentru a preveni blocajele în lanţul de aprovizio­nare, am continuat să dezvoltăm capacităţile tehnologice şi să asigurăm lichiditatea companiei.

Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Digi Communications: Am făcut eforturi pentru a preveni blocajele în lanţul de aprovizio­nare, am continuat să dezvoltăm capacităţile tehnologice şi să asigurăm lichiditatea companiei.

Autor: Adrian Seceleanu

18.05.2020, 00:08 1543

Grupul Digi Communications, care domină piaţa de servicii de cablu TV şi net fix din România, şi are operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia, a înregistrat în primul trimestru creşteri semnificative ale numărului de clienţi pe cele mai importante segmente de business, însă a raportat pierderi mai mari pe fondul avansului înregistrat de cheltuielile financiare.

„Grupul Digi anunţă la 31 martie 2020 venituri în creştere cu 11%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent (de la 281,2 milioane euro la 313,2 milioane euro) şi creşterea abonamentelor (RGU) cu 9 %, la 16,5 milioane. Profitul operaţional (EBITDA ajustată) a fost de aproximativ 114,7 milioane euro (inclusiv IFRS 16), o creştere cu 26,4 % faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019“, conform datelor companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO