♦ Atacul agresiv al retailerilor online din China a scumpit pentru toată lumea campaniile de marketing online, preţurile urcând cu „zeci de procente”.
Grupul eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din regiune, are ca ţintă pentru acest an o creştere de 11-15% a cifrei de afaceri şi va investi 900 de milioane de lei pentru a-şi atinge obiectivele.
„Obiectivul nostru este ca eMAG România să crească în anul fiscal 2025 cu undeva între 11% şi 15%. E de văzut cum vor funcţiona lucrurile în semestrul doi. Primul semestru a pornit foarte bine şi suntem spre partea de sus a acestui interval, ba chiar cred că suntem şi deasupra lui. Iar la nivel de grup, ne propunem, la fel, o creştere de două cifre, undeva între 11 şi 15%”, a declarat Tudor Manea, CEO al grupului eMAG. La nivelul întregii pieţe de ecommerce din România, estimarea eMAG este că aceasta va creşte cu 10% în acest an.