Business Hi-Tech

Grupul Ringier îşi pregăteşte intrarea pe piaţa de anunţuri auto şi generaliste. Primul pas pentru noua platformă “radar24.ro” - un nou site de imobiliare, imoradar24.ro

Grupul Ringier îşi pregăteşte intrarea pe piaţa de...

Autor: Adrian Seceleanu

06.06.2017, 20:39 918

Grupul elveţian Ringier, care deţine pe piaţa locală platforma online de recrutare eJobs, site-ul de anunţuri imobiliare.ro şi mai multe produse media tipărite şi online, are în plan să atace noi zone de pe piaţa de anunţuri online, în vizor fiind segmente lucrative precum cel auto şi cel generalist, mutarea urmând să fie făcută prin intermediul unei noi platforme denumite radar24.ro, conform datelor ZF.

Site-ul de anunţuri generaliste ar urma să fie radar24.ro - celelalte site-uri urmând să aibă un prefix care să indice specializarea. Domeniul radar24.ro a fost deja înregistrat de grupul Ringier, la fel întâmplându-se şi cu domeniul autoradar24.ro, conform datelor disponibile pe rotld.ro.

Ringier va intra astfel în competiţie cu gigantul Naspers, care deţine liderul olx.ro dar şi autovit.ro şi recent lansata platformă storia.ro (de imobiliare) dar şi cu grupul Intact care deţine site-urile jobzz.ro şi lajumate.ro.

Primul pas, discret, în direcţia execuţiei strategiei a fost deja făcut de grupul Ringier prin lansarea unui nou site de imobiliare - imoradar24.ro. Site-ul include anunţuri de vânzare şi închiriere pentru case, apartamente, terenuri şi spaţii comerciale şi este deja populat cu anunţuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO