Business Hi-Tech

Honor şi-a fixat ţintele pentru România: 3% din vânzările de smartphone-uri în 2019 şi 7% în 2020

Shen Wang, country manager, Honor pentru România şi Grecia: Planul pentru România nu este încă finalizat, dar ideea este că în primii doi ani suntem dispuşi să investim mai mult atât pentru prezenţa în retail, cât şi în creşterea brandului.

Shen Wang, country manager, Honor pentru România şi Grecia: Planul pentru România nu este încă finalizat, dar ideea este că în primii doi ani suntem dispuşi să investim mai mult atât pentru prezenţa în retail, cât şi în creşterea brandului.

Autor: Adrian Seceleanu

24.01.2019, 00:07 1571

Honor, al doilea brand sub care gigantul chinez Huawei atacă piaţa de smartphone-uri începând cu anul 2013, va fi adus în România de distribuitorul TCCM, lansarea oficială fiind programată în februarie.

Gigantul chinez Huawei, al doilea jucător de pe piaţa de smart­phone-uri şi unul dintre cei mai mari furnizori de echipamente de reţea şi ser­vicii pentru operatorii de telecom din Ro­mânia, va ataca piaţa locală şi sub bran­dul Honor, lansarea oficială fiind programată pentru luna februarie.

„România este o piaţă pe care nu o pu­tem ignora, astfel că am decis să ne lansăm operaţiunile în acest an. Suntem în curs de com­pletare a echipei care va gestiona busi­nessul din România. Cred că în prima jumă­tate a lunii februarie vom lansa oficial opera­ţiunile locale“, a declarat într-un interviu cu media din România Shen Wang, country manager, Honor pentru România şi Grecia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO