Business Hi-Tech

Hotelul JW Marriott lansează o „recepţie virtuală” pentru firmele care închiriază săli pentru evenimente

Hotelul JW Marriott lansează o „recepţie virtuală”...

Autor: Ioana Nita

22.07.2014, 00:01 511

Companiile care organizează evenimente la JW Marriott, al doilea cel mai mare hotel de cinci stele din Bucureşti după capacitatea de cazare, au acces la o „recepţie virtuală” direct de pe smartphone prin intermediul aplicaţiei JW Event Concierge,  care le permite acestora să gestioneze în detaliu organizarea unui eveniment. Aplicaţia, dezvoltată de compania Marriott Intl. pentru brandul JW Marriott, le oferă organizatorilor de evenimente posibilitatea de a trimite personalului hotelului o serie de solicitări legate de serviciul de catering,  echipamente tehnice, temperatura din sală, mobilierul şi aranjamentul acestuia în sală sau alte cereri, înainte de începerea evenimentului sau în timpul desfăşurării acestuia. Astfel, organizatorii de evenimente pot face o solicitare, cum ar fi reducerea temperaturii din sală cu un grad sau suplimentarea scaunelor, direct din sală de pe orice dispozitiv conectat la internet - laptop, tabletă sau smartphone. La fiecare solicitare, utilizatorii primesc şi o notificare pe e-mail referitoare la rezolvarea acesteia. Aplicaţia este personalizată pentru fiecare client al hotelului JW Marriott, acesta primind cu trei zile înainte de eveniment link-ul corespunzător pentru a putea începe să facă solicitări. De asemenea, JW Event Concierge poate fi accesată şi în următoarele trei zile ulterioare evenimentului pentru a putea vedea istoricul solicitărilor.

„Aplicaţia este personalizată pentru fiecare client cu sălile şi spaţiile de conferinţă dedicate evenimentului, ceea ce face selectarea rapidă a locului în care este nevoie de ajutor, personalul hotelului putând să vadă imediat unde anume este nevoie de ceva”, a explicat Cristina Niţu, directorul de comunicare şi de marketing al JW Marriott. Ea a adăugat că prin intermediul aplicaţiei timpul de soluţionare a cererilor este mai rapid fiindcă solicitările ajung direct la departamentele implicate în organizarea evenimentelor. Alte branduri din lanţul internaţional Marriott au de asemenea aplicaţii pentru organizarea evenimentelor, cum ar fi Red Coat Direct pentru hotelurile Marriott sau R.E.N. Meetings Expert pentru hotelurile Rennaisance.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO