Business Hi-Tech

Huawei aduce noile smartphone-uri Honor 8X din 25 octombrie în România

George Zhao

George Zhao

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.10.2018, 00:00 647

Noile smartphone-uri Huawei Honor 8X, gama dedicată tinerilor, vor fi disponibile pe plan local din data de 25 octombrie la preţul de 1.299 de lei pentru versiunea 4G 64 GB sau 1.499 de lei pentru cea de 4G 128 GB. Gigantul chinez a lansat recent la Praga noul smartphone sub brandul Honor, Honor 8X, care vine echipat cu cele mai noi tehnologii la un preţ accesibil.

„Honor 8X este un smartphone care deţine tehnologii flagship avansate, dispune de caracteristici avansate şi poate fi achiziţionat la un preţ scăzut, de aceea putem spune că se adresează publicului tânăr”, a spus George Zhao, preşedintele Honor, în cadrul unui eveniment de lansare a Honor 8X, care a avut loc la Praga. 

Honor este unul dintre brandurile de smartphone-uri care face parte din portofoliul Huawei, cu care compania se adresează publicului tânăr. Honor 8X este un smartphone care deţine caracteristici avansate precum un display Notch Full-View 2.0 de 6,5 inci şi cameră foto de 20 MP.

El a adăugat că tinerii pot beneficia de o tehnologie avansată la un preţ avantajos, însă este de părere că nu preţul este cel care atrage consumatorii ci tehnologia implementată în telefon şi estetica acestuia.

„Preţul scăzut reprezintă un avantaj, dar cred că ce atrage cel mai mult este tehnologia pe care o deţine  telefonul. De altfel, camera foto integrată în Honor 8X se poate compara uşor cu cea de pe un iPhone X.”

Honor 8X este echipat cu procesor Kirin 710 powerful chipset, care este propunerea Huawei pentru segmentul mid-range. Noul smartphone este conceput cu un ecran FullView de 6.5 inci, o cameră foto de 20 MP cu inteligenţă artificială, tehnologie GPU Turbo.

Lansarea Honor 8X face parte din planul de creştere al companiei Huawei, care estimează că în 2019 va comercializa pentru prima oară peste un milion de smartphone-uri pe piaţa din România, după ce în primul semestru din acest an livrările s-au dublat, iar planul companiei este să-şi menţină rata de creştere şi în continuare.

În cadrul evenimentului de lansare, Honor şi Red Bull au anunţat şi un parteneriat strategic în cea ce priveşte regiunea CEE.

„Obiectivul comun pe care ni l-am propus este acela de a ne aprofunda şi consolida în acelaşi timp parteneriatul pe pieţele principale din regiune. Vedem o potrivire în ceea ce priveşte valorile şi principiile brand-ului şi segmentul de piaţă vizat. Ambele brand-uri vor avea de câştigat datorită acestui parteneriat", a spus George Zhao.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO