Business Hi-Tech

Chinezii de la Huawei îşi dublează businessul la peste 90 mil. dolari anul acesta şi păstrează locul doi pe piaţa de smartphone-uri. Liderul rămâne Samsung

Chinezii de la Huawei îşi dublează businessul la peste...
27.11.2016, 07:00 1973

Vânzările de telefoane inteligente generează cea mai mare parte a veniturilor diviziei B2C (business to consumer), compania ajungând la o cotă de 13% pe piaţa locală de smartphone-uri.

Huawei îşi va dubla anul acesta businessul B2C (business to consumer) de pe plan local la peste 90 de milioane de dolari, în condiţiile în care compania chineză a devenit al doilea jucător de pe piaţa de smartphone-uri, cu livrări de circa 400.000 de unităţi în primele nouă luni ale anului.

„În al treilea trimestru al acestui an am ocupat locul al doilea pe piaţa de smartphone-uri ca volum. Faţă de anul trecut, veniturile au crescut de circa două ori. Estimăm că la finalul lui 2016 vom ajunge la venituri totale peste 90 milioane de dolari, aproape dublu faţă de 2015”, a declarat pentru ZF Fred Wangfei, directorului diviziei de consumer a Huawei în România. Anul trecut divizia consumer a Huawei a înregistrat venituri de 46 milioane de dolari, compania chinezească comercializând pe plan local smartphone-uri, tablete, mo­demuri pentru internet mobil şi routere. Cea mai mare parte a veniturilor - 80% - sunt generate de vânzările de smartphone-uri.

Liderul pieţei locale de smartphone-uri este gigantul sud-coreean Samsung atât din punctul de vedere al numărului de unităţi livrate, cât şi al valorii vânzărilor, iar locul al doilea ca volum era ocupat până la începutul acestui an de com­pania locală Allview.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO