Business Hi-Tech

Huawei România: Am vândut peste 500.000 de smartphone-uri în 2016, iar cota de piaţă s-a dublat. Pentru 2017, ţinta este de a atinge o cotă de 20%

Huawei România: Am vândut peste 500.000 de smartphone-uri în 2016, iar cota de piaţă s-a dublat. Pentru 2017, ţinta este de a atinge o cotă de 20%

Fred Wangfei, directorul diviziei consumer a Huawei în România: „Cifra de afaceri a Huawei Consumer Business Group România a înregistrat o creştere cu 80% în comparaţie cu cea din 2015. Creşterea se datorează interesului din ce în ce mai crescut pentru telefoanele Huawei, interes reflectat şi în creşterea valorii medii de achiziţie a unui produs (average selling price - ASP), care este mai mare cu 28% faţă de anul precedent.”

Autor: Adrian Seceleanu

29.03.2017, 00:06 1425

Pentru 2017 compania are ca obiectiv atingerea unei cote valorice de 20% pe piaţa mobilelor inteligente şi creşterea cu 30% a preţului mediu de vânzare al terminalelor.

Subsidiara locală a gigantului chinez Huawei a încheiat anul trecut pe locul doi pe piaţa de smartphone-uri, după gigantul sud-coreean Samsung şi înaintea braşovenilor de la Visual Fan (Allview), după ce compania a reuşit să vândă peste 500.000 de terminale, dublându-şi astfel cota de piaţă şi înregistrând un avans cu 80% al cifrei de afaceri.

„Cota de piaţă s-a dublat faţă de cea înregistrată în anul precedent, iar livrările de smartphone-uri au crescut semnificativ, însumând peste o jumătate de milion de unităţi. Huawei se clasează astfel pe locul 2 în topul preferinţelor românilor când vine vorba de achiziţia unui smartphone”, a declarat pentru ZF Fred Wangfei, directorul diviziei consumer a Huawei în România.

El nu a oferit detalii despre cota de piaţă a companiei pentru anul 2016.

Pe fondul creşterii vânzărilor, cifra de afaceri a companiei a fost şi ea aproape de o dublare, a adăugat reprezentantul Huawei. „Cifra de afaceri a Huawei Consumer Business Group România a înregistrat o creştere cu 80% în comparaţie cu cea din 2015. Creşterea se datorează interesului din ce în ce mai crescut pentru telefoanele Huawei, interes reflectat şi în creşterea valorii medii de achiziţie a unui produs (average selling price - ASP), care este mai mare cu 28% faţă de anul precedent”.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO