Business Hi-Tech

Hunch, start-up care a dezvoltat o soluţie pentru specialiştii din marketing, a atras 83 de investitori în campania activă pe platforma SeedBlink

Hunch, start-up care a dezvoltat o soluţie pentru...

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.02.2022, 18:16 53

Hunch din Serbia, start-up care a dezvoltat o platformă de automatizare axată pe inteligenţa creativă ce ajută specialiştii în marketing să se concentreze pe scalare, a atras 83 de investitori prin campania derulată pe platforma SeedBlink, ca parte a unei runde de finanţare cu o valoare totală de 3 mil. euro. Compania aranjase deja finanţarea pentru 2,5 mil. euro, suma disponibilă prin SeedBlink fiind de 500.000 de euro. Această sumă de 500.000 de euro a fost aproape integral subscrisă, conform datelor din platformă (489.000 de euro din cei 500.000 de euro).

Start-up-ul este evaluat pre-money la peste 10 milioane de euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO