Business Hi-Tech

iCEEfest 2018: Care este viitorul online-ului? Unde se duc banii?

15.06.2018, 00:07 632

Piaţa de publicitate online din Europa s-a dublat în cinci ani de zile, unele dintre cele mai mari rate de creştere fiind înregistrate în ţări din Europa Centrală şi de Est. România, spre exemplu, a crescut cu 16% în 2017 la 62 mil. euro, conform datelor IAB, care nu includ, spre exemplu, şi banii direcţionaţi care ajung la giganţii Facebook sau Google. Constantine Kamaras, preşedintele IAB Europa: Reţele sociale, mobil şi video - aceasta este „sfânta treime“ a creşterii din piaţa de publicitate online. 80% din banii care intră în piaţa de publicitate digitală ajung la Facebook şi Google, spune Dragoş Stanca, fondatorul iCEEfest. ZF

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO