Business Hi-Tech

Impactul ofertei „bombă” cu net nelimitat: vânzările şi numărul de portări de pe segmentul B2B s-au dublat

Ovidiu Ghiman, directorul comercial business al Telekom, declarase în noiembrie că se aşteaptă la creşterea veniturilor şi a numărului de clienţi odată cu lansarea ofertei

Ovidiu Ghiman, directorul comercial business al Telekom, declarase în noiembrie că se aşteaptă la creşterea veniturilor şi a numărului de clienţi odată cu lansarea ofertei

Autor: Adrian Seceleanu

21.12.2017, 00:04 864

Pe segmentul rezidenţial numărul de clienţi care s-a transferat de la alţi operatori a crescut cu 50% în noiembrie.

Oferta comercială şoc lansată de grupul Telekom la începutul lunii noiembrie pe telefonie mobilă, ale cărei elemente centrale sunt internetul nelimitat la abonamente la preţuri pornind de la 7 sau chiar 5 euro (pentru clienţii care au şi servicii fixe) şi eliminarea perioadei minime contractuale pentru clienţii business, au avut un impact semnificativ în vânzări, au declarat pentru ZF reprezentanţii operatorului.

Cel mai puternic impact a fost înregistrat pe segmentul de business, unde vânzările din noiembrie au fost de două ori mai mari. „Pe segmentul de business, pachetele Freedom au avut un impact pozitiv asupra vânzărilor. La finalul primei luni de la lansarea noilor oferte volumele de vânzări s-au dublat”, au declarat reprezentanţii Telekom. Şi numărul de clienţi care au venit din alte reţele păstrându-şi număr de telefon (procedură denumită portare) a urcat, conform grupului. „O ofertă bună are puterea să atragă clienţi de la competiţie. Pe zona de business vorbim de o dublare a numărului de clienţi portaţi, după introducerea noilor oferte, rezultat care ne bucură, fiind un indicator important al ratei de succes al noului portofoliu pentru clienţii companii.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO