Logiscool, business activ în domeniul educaţiei, specializat în predarea programării pentru elevi cu vârste cuprinse între 7 şi 17 ani, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 20% anul trecut, ajungând la 3,5 mil. euro, pe fondul creşterii interesului atât din partea copiilor, cât şi a părinţilor, de a participa şi a-i înscrie pe cei mici la cursuri de formare în domeniul IT.
„Am remarcat interesul părinţilor de a oferi copiilor acces la activităţi extracuriculare care să îi pregătească pentru meseriile viitorului, o conştientizare mai mare, datorată şi mutării cursurilor în online şi necesităţii alfabetizării digitale. Părinţii care aleg Logiscool sunt preocupaţi de incertitudinea socială pe care o resimţim cu toţii, responsabili în acelaşi timp de educaţia copiilor lor“, a spus într-un interviu pentru ZF Indira Abdulvoap, general manager al Logiscool România.