Business Hi-Tech

InstaFlori.ro, noul pariu al grupului Floria în mediul online după o investiţie iniţială de 50.000 euro

Adrian Ciucur, CEO-ul grupului Floria: Produsul InstaFlori este un produs nou pe piaţă – flori premium, proaspete, livrate la nivel naţional, într-o manieră de prezentare unică. Dezvoltarea omnichannel este o direcţie strategică a grupului Floria, iar InstaFlori.ro reprezintă extensia online a reţelei de florării Floria

Adrian Ciucur, CEO-ul grupului Floria: Produsul InstaFlori este un produs nou pe piaţă – flori premium, proaspete, livrate la nivel naţional, într-o manieră de prezentare unică. Dezvoltarea omnichannel este o direcţie strategică a grupului Floria, iar InstaFlori.ro reprezintă extensia online a reţelei de florării Floria

Autor: Ioana Nita

30.01.2020, 16:38 344

„Estimăm că valoarea medie a unei comenzi se va situa în jurul a 100 lei, iar oraşele cele mai active ca vânzări vor fi oraşele mari – Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa şi Braşov.“

 

Grupul Floria, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa floristică din România, a investit 50.000 euro pentru demararea unui nou proiect în zona online prin care oferă livrarea de flori pentru acasă sau pentru birou oriunde în ţară, în 24 de ore. Noul proiect, numit InstaFlori.ro, este o extensie în online a reţelei de florării fizice Floria, fiind diferit faţă de florăria online din grup – Floria.ro.

„InstaFlori.ro este un produs floral diferit faţă de cel propus prin Floria.ro, atât din perspectivă operaţională, cât şi din perspectiva publicului vizat. InstaFlori.ro este o platformă cu flori pentru acasă. La InstaFlori.ro florile sunt aranjate în cutii de către floriştii din Florăriile Floria şi sunt expediate în toată ţara prin curier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO