Integrisoft Solutions, furnizor de aplicaţii şi soluţii software, cu peste 130 de angajaţi pe plan local şi peste 15 ani experienţă în administraţia publică locală, a încheiat anul 2021 cu afaceri de aproximativ 24,9 milioane de lei (5 milioane de euro), înregistrând o creştere de aproape 40% faţă de anul anterior, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.
„Evoluţia pozitivă a Integrisoft în 2021 ne demonstrează faptul că tot mai multe instituţii înteleg şi acceptă procesul de transformare digitală şi suntem onoraţi să le putem furniza soluţii integrate şi personalizate pentru eficientizarea activităţii şi a oferi publicului servicii rapide şi de calitate”, a spus Cristian Trestianu, CEO al Integrisoft Solutions.
De asemenea, rezultatul înregistrat la finalul anului trecut s-a datorat unei creşteri a numărului de instituţii şi de utilizatori care au implementat soluţiile digitale integrate Avansis – 17.000 de conturi înrolate, dezvoltate de companie, trend care continuă şi în acest an.
„O parte semnificativă din veniturile obţinute în 2021 de companie a fost generată de aplicaţiile de digitalizare lansate în perioada pandemiei, cu scopul de a facilita relaţia dintre instituţii şi contribuabili, precum Avansis Online – o platformă care permite cetăţenilor accesul facil la serviciile disponibile până acum doar la ghişeu şi Avansis Mobile – aplicaţie mobilă care facilitează interacţiunea cetăţenilor cu instituţiile publice.”
Astfel, în 2021, compania Integrisoft Solutions a implementat aproximativ 20 de proiecte Avansis Online şi 15 proiecte Avansis Mobile în cadrul instituţiilor de administraţie publică din România, valoarea totală a proiectelor depăşind peste 3,5 milioane de lei (peste 700.000 euro).
„Prin soluţiile Avansis Online şi Mobile, cetăţenii pot consulta situaţia privind taxele şi impozitele (vizualizare plăţi efectuate, declaraţii etc.), pot depune online acte, îşi pot elibera documentele electronice (certificat fiscal, decizii de impunere, certificate de urbanism, autorizări de construire etc.) şi pot comunica online cu funcţionarii publici. Aceste platforme de servicii online şi mobile oferă cetăţenilor un instrument uşor accesibil de la distanţă, eliminând astfel timpul alocat cozilor la ghişeu şi proceselor birocratice complicate, în beneficiul societăţii ”, a spus Simona Ilie, Director de Dezvoltare al Integrisoft Solutions.
Potrivit reprezentanţilor companiei, una dintre reuşitele importante ale Integrisoft Solutions în 2021 a fost finalizarea proiectului de digitalizare a Primăriei Municipiului Călăraşi, câştigat de Integrisoft în 2019, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă (POCA). Valoarea totală a proiectului a fost de peste 2,9 mil. lei (peste 580.000 euro).
De asemenea, în ultimii doi ani, Integrisoft Solutions a implementat mai multe proiecte de digitalizare finanţate din fonduri europene, având o contribuţie majoră la debirocratizarea sistemului administrativ pentru cetăţenii din mai multe oraşe şi municipii.
„Referitor la planurile pentru 2022, ne vom folosi know how-ul acumulat pentru dezvoltarea unui nou produs - CARES, software şi aplicaţie care acoperă complet activităţile de resurse umane şi salarizare, soluţie ce poate fi implementată atât în administraţia publică locală/centrală, cât şi în mediul privat. În prezent, soluţia CARES este implementată la aproximativ 50 clienţi, administrând peste 5.500 de angajaţi. De asemenea, suntem singurii de pe piaţă care deţin soluţii integrate cu bază unică de date ce poate acoperi toate departamentele unei instituţii publice, ceea ce ne califică pentru implementarea Cloud-ului Guvernamental. Este vorba despre sistemul integrat modular Avansis, care foloseşte cea mai nouă tehnologie”, a mai spus Cristian Trestianu.