Business Hi-Tech

Inteligenţa artificială va schimba enorm industria serviciilor. Întrebările simple vor primi răspunsuri de la AI, iar oamenii vor lucra mai mult la structurarea datelor sau pentru a oferi consultanţă

Kobe Verdonck, CEO SD Worx: Este clar că industria noastră se va schimba, şi că dacă nu îmbrăţişăm această schimbare, da, vom rata o revoluţie în industria noastră şi asta ar însemna că am dispărea de pe piaţă.

Kobe Verdonck, CEO SD Worx: Este clar că industria noastră se va schimba, şi că dacă nu îmbrăţişăm această schimbare, da, vom rata o revoluţie în industria noastră şi asta ar însemna că am dispărea de pe piaţă.

Autor: Adrian Seceleanu

08.05.2024, 12:00 1591

♦ „Aşa cum se întâmplă acum cu e-factura, şi industria de resurse umane din România se va digitaliza rapid, pentru că guvernul va accelera acest efort, inclusiv pentru a-şi crea pârghii de control“.

Întrebările simple adresate de clienţi vor primi din ce în ce mai mult răspunsuri de la platforme care au în spate „motoare“ bazate pe inteli­genţa artificială (AI), iar oamenii vor fi implicaţi mai mult în alte activităţi - de la structurarea datelor cu care să fie ali­mentate platformele AI până la furnizarea de servicii, aşa cum sunt cele de consultanţă. Aşa vede viitorul Kobe Verdonck, CEO al  grupului belgian SD Worx, principalul furnizor european de soluţii de resurse umane şi salarizare, cu afaceri anuale de 1 mld. euro, care a achiziţionat recent compa­nia Romanian Software, liderul pieţei locale de soluţii de salarizare şi management al capitalului uman.

„Inteligenţa artificială poate ajuta oame­nii în mod direct şi va schimba enorm indus­tria noastră. Este foarte clar că activităţile vor fi va fi din ce în ce mai mult digitale. În viitor o mulţime dintre întrebările adresate astăzi furnizorilor de servicii aşa cum suntem noi nu vor mai primi răspunsuri de la un om, ci cu ajutorul AI. Deci cu siguranţă industria serviciilor se va schimba enorm, aşa că un subiect cheie va fi să te asiguri că ai o soluţie foarte bună de inteligenţă artificială“, a declarat Kobe Verdonck într-un interviu pentru ZF. „Totuşi noi chiar credem în continuare că alături de AI intervenţia umană va fi în continuare foarte importantă. Da, oamenii noştri vor lucra diferit, dar  credem că intervenţia umană va rămâne foarte importantă. De aceea vrem să avem un mix de soluţii digitale şi de oameni atât în interacţiunile cu clienţii, cât şi în modelul nostru de servicii. Este clar că industria noastră se va schimba şi că dacă nu îmbrăţişăm această schimbare, da, vom rata o revoluţie în industria noastră şi asta ar însemna că am dispărea de pe piaţă“.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro