♦ Compania preia peste 80% din site-urile Telekom (mai mult de 3.000 de locaţii), aproximativ 50% din spectrul radio, întreaga reţea de aproape 200 de magazine, clienţii cu abonamente şi M2M, precum şi majoritatea angajaţilor ♦ Migrarea clienţilor Telekom către reţeaua Vodafone se va face treptat, pe parcursul a doi ani, pentru a asigura o tranziţie lină, iar brandul Telekom va dispărea în mare parte după primul an
Vodafone România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de IT&C şi una dintre cele mai mari companii din economia locală, are în plan investiţii de peste 150 de milioane de euro în următorii doi-trei ani dedicate exclusiv integrării şi modernizării reţelei preluate de la Telekom România Mobile, în urma finalizării tranzacţiei prin care piaţa locală de telecomunicaţii se consolidează la trei jucători majori. Suma, care este semnificativ mai mare decât preţul plătit pentru achiziţie, 30 mil. euro, subliniază angajamentul companiei de a aduce infrastructura preluată la standardele proprii şi de a construi o reţea de ultimă generaţie.
„Am cheltuit o sumă mare pe achiziţie, dar vă pot asigura că investiţia în integrare pe care o vom face în următorii doi ani este cu mult mai mare decât preţul de achiziţie”, a declarat Nedim Baytorun, CEO al Vodafone România, într-un interviu exclusiv acordat Ziarului Financiar, primul de la preluarea poziţiei de CEO, în primăvara acestui an. „Vorbim despre peste 150 de milioane de euro în următorii doi-trei ani, doar pentru această integrare şi modernizare a infrastructurii.”