Start-up-ul local MERO (denumit anterior Nova Booker), care a dezvoltat o platformă pentru digitalizarea programărilor la saloanele de înfrumuseţare, a obţinut o finanţare de 300.000 euro din partea fondului Founders Bridge ce va fi utilizată pentru accelerarea creşterii businessului. Platforma MERO a fost dezvoltată de o echipă din Craiova, investiţia iniţială situându-se la 200.000 euro.
„Atragerea în proiect a unui fond precum Founders Bridge, cu experienţă în dezvoltarea de platforme de tip marketplace, validează parcursul demonstrat precum şi potenţialul afacerii. Suntem mândri că am contribuit semnificativ la dezvoltarea afacerii a peste 1.200 de specialişti din domeniul serviciilor de înfrumuseţare, care au putut să evolueze şi să obţină un număr mai mare de clienţi”, a declarat Andreea Trif, managing partner în cadrul MERO.
Ea a iniţiat proiectul în urmă cu patru ani, având o experienţă de peste 15 ani în companii de tehnologie şi media din România şi Suedia, unde a condus mai multe echipe şi a dezvoltat produse tip market-place aflate atât în faza de start-up cât şi scale-up. În prezent, pe platforma MERO sunt înscrise peste 700 de saloane din 50 de oraşe ale ţării şi generează pentru acestea un flux constant de noi clienţi, per total fiind intermediate lunar 100.000 de rezervări.
„Apreciem creşterea accelerată a MERO şi ambiţia de a consolida poziţia de lider de piaţă în industria de înfrumuseţare. Ne-a convins implicarea pentru a oferi cel mai bun produs atât pentru consumatori cât şi pentru saloane, cu rezultate dovedite şi creştere anuală susţinută a veniturilor şi numărul de rezervări noi către saloane”, a menţionat Liviu Munteanu, partener Founders Bridge. În prezentm echipa MERO este formată din 12 oameni.