Business Hi-Tech

Investitorii către start-up-uri: Mai mult ca niciodată, acum e important să arăţi că e nevoie de produsul tău. „Start-up-urile trebuie să se repoziţioneze ca nişte companii care sunt esenţiale şi nu nice to have.”

Alexandru Bogdan - CEO al RocaX: De fiecare dată când apar nori negri există şi o oportunitate, ca atare ideea este că trebuie să existe încredere în noile produse. De fiecare dată o criză a adus noi câştigători ai fiecărei categorii. Într-adevăr acuma este o situaţie mai ciudată în care norii negri nu sunt uniformi pe întregul, cer sunt găuri în care se vede foarte mult soare, sunt şi zone în care răpăie deja şi e destul de dificil dar în fiecare dintre zone cu ştiinţă, cu pasiune, cred că vor reuşi să se nască noi câştigători ai categoriilor.

Alexandru Bogdan - CEO al RocaX: De fiecare dată când apar nori negri există şi o oportunitate, ca atare ideea este că trebuie să existe încredere în noile produse. De fiecare dată o criză a adus noi câştigători ai fiecărei categorii. Într-adevăr acuma este o situaţie mai ciudată în care norii negri nu sunt uniformi pe întregul, cer sunt găuri în care se vede foarte mult soare, sunt şi zone în care răpăie deja şi e destul de dificil dar în fiecare dintre zone cu ştiinţă, cu pasiune, cred că vor reuşi să se nască noi câştigători ai categoriilor.

Autor: Adrian Seceleanu

27.07.2022, 18:00 115

Provocările din mediul economic global şi discuţiile tot mai frecvente despre o posibilă criză globală trebuie să-i determine pe fondatorii de start-up-uri să se adapteze la noul context, respectiv să vină cu proiecte care rezolvă probleme reale, şi pentru care pot demonstra că există tracţiune pe piaţă, au declarat reprezentanţii mai multor fonduri şi vehicule / platforme de investiţii de pe piaţă.

„Primul lucru pe care l-aş spune e faptul că start-up-urile ar trebui să se concentreze încă de la început în a găsi product/market - fit, să găsească use case-ul care este absolut necesar să fie rezolvat în piaţă şi să se ducă direct acolo. Acum, mai mult ca niciodată, e important să arăţi că e nevoie de produsul tău, e nevoie să arăţi tracţiune. Eu consider că acolo trebuie să concentreze eforturile tuturor start-up-urilor, trebuie să fie date la o parte lucrurile fără substanţă”, a spus Mircea Ghiţă, investment manager, Seedblink în cadrul unui evenimentului Demo Day, organizat de programul de preaccelerare pentru start-up-uri tehnice Innovation Labs.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO