Business Hi-Tech

Irina Matea, Orange: Ambiţia noastră este ca robotul software dezvoltat de noi să ajungă să înţeleagă întrebările puse liber de clienţi

Irina Matea, Orange: Ne aşteptăm ca în câţiva ani, da, să putem să eliberăm nişte resurse datorită robotului, fiindcă avem nevoie de resursele acestea pentru roluri mai complexe

Irina Matea, Orange: Ne aşteptăm ca în câţiva ani, da, să putem să eliberăm nişte resurse datorită robotului, fiindcă avem nevoie de resursele acestea pentru roluri mai complexe

Autor: Adrian Seceleanu

26.11.2018, 00:08 1279

♦ Echipa Orange România a dezvoltat de la zero un asistent personal  - Alex -, un robot software care deja a început să gestioneze o serie de probleme mai simple ♦ În câţiva ani el ar trebui să înveţe să gestioneze întrebări complexe, iar o variantă a sa va lucra pentru angajaţii companiei.

Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, a dezvoltat de la zero un asistent personal - un robot software care a primit numele Alex - ca parte a unui proiect strategic care prevede că în câţiva ani de zile acesta va fi capabil să preia mai multe sarcini de pe umerii celor câteva sute de angajaţi din departamentul de relaţii cu clienţii, dar şi să ofere informaţii în interiorul companiei, oferindu-le astfel oamenilor timp să gestioneze activităţi mai complexe.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO