Retailerul electro IT Flanco, al cărui acţionar unic este antreprenorul local Iulian Stanciu, are în plan să lanseze anul acesta o marcă proprie de produse, care ar putea ajunge la 10-15% din cifra de afaceri în următori trei ani. Stanciu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din România, impune astfel modelul brandurilor proprii în tot grupul de companii la care deţine acţiuni.
Network One Distribution (NOD), cel mai mai mare distribuitor IT&C de pe piaţa locală, are în portofoliu trei branduri proprii – Heinner (electrocasnice), Horizon (televizoare) şi Serioux (dispozitive mobile), iar retailerul online eMag a lansat de asemenea la începutul acestui an smartphone-uri şi tablete sub brandul Wink şi electrocasnice mici marca Star-Light.
„Brandul propriu încă se construieşte. Vrem să dezvoltăm un brand la preţuri mai bune decât ce este acum în piaţă. Vor fi produse mai ieftine, de calitate, dar nu foarte ieftine. În iunie vom popula magazinele cu noua marcă. Vrem să intrăm cu marca proprie inclusiv în zona telecom“, a declarat Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco Retail, fără a dezvălui numele brandului, acesta fiind în curs de înregistrare.
El a arătat că produsele vor fi fabricate prin colaborări cu producători din China şi Turcia şi estimează că acestea vor ajunge să deţină 10-15% din cifra de afaceri a companiei în următorii trei ani.