Business Hi-Tech

Japonezii de la Brother: Imprimantele simple sunt în declin, creşterea este pe multifuncţionale

Japonezii de la Brother: Imprimantele simple sunt în...

Autor: Oana Stupinean

10.03.2016, 00:06 298
Brother România, divizia locală a producătorului japonez de imprimante şi multi­funcţionale, estimează o creştere a businessului cu circa 20% anul acesta, la 4 mil. euro, pe fondul avansului înregistrat pe segmentul echipamentelor multifuncţio­nale - care au şi funcţii de copiere sau scanare pe lângă cea de imprimare.
 
„Pentru acest an fiscal, estimăm o cifră de afaceri de 4 milioane de euro. În ultimii cinci ani rata anuală de creştere a fost de 15% pentru întreg businessul“, a spus Monica Otlăcan, şeful reprezentanţei Brother România.
 
Piaţa locală de imprimante multifuncţionale s-a ridicat anul trecut la 199.000 de unităţi, în timp ce segmentul imprimantelor simple (cu o singură funcţie, cea de tipărire) a fost de 43.000 de unităţi, potrivit reprezentanţiilor companiei.
 
„Piaţa înregistrează o creştere, dar pe par­­tea de imprimante «single function» exis­tă un uşor declin, atât pe zona de bu­si­ness, cât şi pe cea a consumatorilor finali. Lu­mea se îndreaptă tot mai mult spre im­pri­man­tele multifuncţionale", a mai spus Otlăcan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO