Brother România, divizia locală a producătorului japonez de imprimante şi multifuncţionale, estimează o creştere a businessului cu circa 20% anul acesta, la 4 mil. euro, pe fondul avansului înregistrat pe segmentul echipamentelor multifuncţionale - care au şi funcţii de copiere sau scanare pe lângă cea de imprimare.
„Pentru acest an fiscal, estimăm o cifră de afaceri de 4 milioane de euro. În ultimii cinci ani rata anuală de creştere a fost de 15% pentru întreg businessul“, a spus Monica Otlăcan, şeful reprezentanţei Brother România.
Piaţa locală de imprimante multifuncţionale s-a ridicat anul trecut la 199.000 de unităţi, în timp ce segmentul imprimantelor simple (cu o singură funcţie, cea de tipărire) a fost de 43.000 de unităţi, potrivit reprezentanţiilor companiei.
„Piaţa înregistrează o creştere, dar pe partea de imprimante «single function» există un uşor declin, atât pe zona de business, cât şi pe cea a consumatorilor finali. Lumea se îndreaptă tot mai mult spre imprimantele multifuncţionale", a mai spus Otlăcan.