Business Hi-Tech

Japonezii de la Nikon au livrat jumătate din aparatele foto vândute anul trecut în România

Camil Perian, directorul general şi unul dintre acţionarii Skin Media

Camil Perian, directorul general şi unul dintre acţionarii Skin Media

Autor: Ioana Nita

29.04.2016, 00:06 636
Nikon, producătorul japonez de echipamente foto, a avut anul trecut o cotă de 50% pe piaţa locală de profil, care s-a situat la circa 100.000 de unităţi. Astfel, 2015 a fost al cincilea an consecutiv în care compania japoneză a revendicat jumătate din echipamentele foto vândute în România, potrivit reprezentanţilor Skin Media, distribuitorul oficial al Nikon pe plan local.  
 
„Nikon a avut pentru al cincilea an consecutiv o cotă de 50% pe piaţa foto din România, ceea ce dovedeşte că în ciuda scăderii vânzărilor de profil înregistrate  pe plan local, preferinţa utilizatorilor care cumpără pentru brand încă există“, a spus Camil Perian, directorul general şi unul dintre acţionarii Skin Media.
 
Grupul, care distribuie produsele Nikon în România de acum nouă ani, a anunţat anul trecut că vânzările totale ale echipamentelor foto produse de compania japoneză au depăşit pragul de 100 milioane de euro pe plan local în perioada 2007-2015.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO