Business Hi-Tech
Jianglinchao, Huawei România: Creştem cu 40-50% pe telefoane şi tablete
Zachary Jianglinchao, country manager al Huawei Consumer Business Group
Divizia de produse pentru consumatori a Huawei, care gestionează vânzările de telefoane, de tablete şi de gadgeturi purtabile (brăţări, ceasuri inteligente etc.) ale gigantului chinez, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 40-50%, într-un ritm chiar şi mai rapid decât anul trecut, când rulajul a urcat cu 30%, la 130 mil. euro.
„Pentru acest an, ne-am bugetat o nouă creştere puternică, de circa 40-50%, iar după performanţa bună a primelor luni din an cred că ţinta noastră este realizabilă“, a declarat pentru ZF Zachary Jianglinchao, country manager al Huawei Consumer Business Group. Dacă ţinta va fi atinsă, Huawei va ajunge la un rulaj de 200 mil. euro pe segmentul de produse pentru consumatori, potrivit calculelor ZF.
Unul dintre motoarele de creştere pe care contează Huawei sunt noile modele de smartphone-uri din seria P20, lansate marţi la Paris.
În România, Huawei este numărul doi pe piaţa de smartphone-uri după numărul de unităţi vândute anul trecut, după Samsung.
„Avem o cotă de piaţă în volum de circa 20%. Investim însă mai mult în marketing pe toate canalele“, spune Zachary Jianglinchao. El nu a oferit alte date privind piaţa sau bugetul de marketing.
Din datele obţinute de ZF de la mai multe surse de pe piaţă, anul trecut în România s-au vândut 3,6 milioane de smartphone-uri, iar Huawei s-a apropiat într-adevăr de o cotă de 20% din livrări la nivelul lunii decembrie.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Piaţa asigurărilor: profit de aproape 500 mil. lei în S1/2023, după o creştere cu 35%
-
Pariu pe comunitate: micii producători de carne şi lapte s-au dezvoltat ocolind hipermarketurile
-
Swiss, BCR şi BT CP, cei mai activi brokeri de acţiuni de la BVB în noiembrie 2023. Lichiditatea este dublă faţă de cea din noiembrie 2022 la nivelul primilor 10 brokeri
-
La mulţi ani, România! ZF te salută! 105 branduri româneşti pentru 105 ani de la Marea Unire. Calendarul mediului de business autohton: Când au fost fondate unele dintre cele mai puternice branduri româneşti
-
Câştigătorii competiţiei Românii sunt antreprenori (Startarium Pitch Day): O platformă care redă spectacole de teatru, dans şi operă live online, un start-up care transformă sticla şi plasticul în asfalt, o platformă ce pregăteşte elevii români pentru evaluarea naţională şi o companie care produce articole de design interior
-
Un salariu pe zi. Un specialist în monitorizarea creditelor câştigă între 800 şi 1.400 de euro net pe lună
-
ZF Private Health. Roman Boca, cofondatorul Dorna Medical: Investiţia în oameni este cea mai importantă. Dacă nu delegi competenţă şi nu creşti oameni, este foarte complicat să reuşeşti
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Cum treci de la un deceniu de antreprenoriat la conducerea liderului comerţului online. Irina Pencea, general manager, eMAG: Abilitatea de a te pune în situaţii noi este esenţială. De acolo vine creşterea
-
ZF 25 de ani. Fady Chreih, CEO al reţelei de sănătate Regina Maria: „Este clar că în următorii zece ani, digitalizarea şi inteligenţa artificială vor fi parte din noul normal“
-
Business sportiv. Nume româneşti în terenul sporturilor internaţionale. Cei mai mari sportivi români nu doar că au dus România pe cele mai înalte podiumuri, dar au atras şi cele mai mari companii alături de ei. Cum au devenit sportivii adevărate branduri?
-
Când vor începe să scadă dobânzile? Totul depinde de traiectoria preţurilor. În zona euro, cinci din cele 20 de ţări membre au inflaţia sub ţinta băncii centrale, de 2%. În Ungaria, scumpirea mâncării încă mai este o sperietoare
-
Afaceri de la zero. Emilia Frunzaru creează de la zero lumânări parfumate într-un atelier din Giurgiu. „Ciocolata, dovleacul, vinul dulce, portocalele se numără printre arome“