Business Hi-Tech

Johan Hopman, CEO Bob IoT: Credem că soluţia noastră de Mail&Parcel poate spori confortul rezidenţilor unui proiect imobiliar. Este un locker smart care permite livrări la adresă, îmbinând partea de poştă cu partea de colete

ZF Rezidential & Office Summit’24

Johan Hopman, CEO Bob IoT: Credem că soluţia noastră...

Autor: Alex Ciutacu

26.09.2024, 15:48 88

Românii îşi doresc o soluţie convenabilă de livrare la adresă, inclusiv pentru colete, care să funcţioneze indiferent dacă ei sunt acasă sau nu, ceea ce a determinat compania Bob IoT să vină în piaţă cu soluţia de lockere smart pentru livrare la adresă care îmbină partea de poştă cu cea de colete, a explicat Johan Hopman, CEO Bob IoT, în cadrul evenimentului ZF Rezidential & Office Summit’24.

„Credem că soluţia noastră de Mail&Parcel poate spori confortul rezidenţilor unui proiect imobiliar. Este un locker smart care permite livrări la adresă, îmbinând partea de poştă cu cea de colete. Am învăţat din discuţiile cu oamenii că una dintre frustrările lor este să aştepte după livrări”.

Un procent de 84% dintre cei care fac cumpărături online ar vrea ca produsele să le fie livrate acasă, conform barometrului Geopost, citat de Hopman, în timp ce 25% dintre clienţii din comerţul online utilizează lockerele plasate în diferite puncte din oraşe.

„Pe de altă parte, ştim că 50% din e-shoppers nu au acces la astfel de soluţii pentru că sunt în zone rurale sau nu există în zonele urbane în care locuiesc ei. Pentru această necesitate am dezvoltat soluţia de Mail&Parcel, care ar trebui să aducă o îmbunătăţire spaţiilor rezidenţiale”.

Ce a mai declarat în cadrul evenimentului:

  • Pentru noi nu există o masă critică de oameni pentru un astfel de proiect, Mail&Parcel este un sistem modular şi nu există un număr minim de utilizatori, deci poate fi implementat destul de rapid.
  • Avem o idee despre cum putem susţine mobilitatea urbană sustenabilă, cu soluţia noastră de lockere smart vedem potenţialul de a avea lockere smart pentru biciclete în puncte critice de tranzit, staţii de metrou, staţii de tren, pentru a le oferi oamenilor care fac naveta posibilitatea să facă rapid trecerea de la metrou la biciclete sau de la bicicletă la maşina cu care fac naveta la comun, ajutând astfel la decongestionarea traficului.
  • Clienţii din e-commerce vor colete livrate la uşă, iar tehnologia ne poate ajuta să fim mai sustenabili. Tehnologia ne permite să avem livrări în afara orelor de vârf, noaptea, când străzile sunt goale. Ştim că 20% din congestionarea traficului vine din logistica livrărilor. Dacă elimini asta din orele de vârf ar ajuta la îmbunătăţirea modului în care trăim în oraşe.