Business Hi-Tech

Kostas Fiakas, Group Chief Strategy Officer, INFORM: Inteligenţa artificială joacă un rol major în protecţia datelor, prevenirea fraudei, managementul plăţilor şi păstrarea clienţilor

Conferinţa ZF Digital '24

Kostas Fiakas, Group Chief Strategy Officer, INFORM:...

Autor: Ramona Cornea

04.11.2024, 14:30 65

Inteligenţa artificială joacă un rol major în protecţia datelor, prevenirea fraudei, managementul plăţilor şi păstrarea clienţilor, îmbunătăţind în acelaşi timp experienţa lor prin virtualizarea centrelor de date, afirmă Kostas Fiakas, Group Chief Strategy Officer, INFORM, membră, AUSTRIACARD Holdings.

„Avem o experienţă îndelungată în aplicaţiile NLM, de peste 5 ani, am generat şi aplicaţii AI din 2022. Acum oferim servicii şi soluţii specifice, în ton cu tendinţele pe care le vedem în zilele noastre în ceea ce priveşte AI. În privinţa tendinţelor pe care le vedem acum în AI, o soluţie are de-a face cu documentele care vin în organizaţie. Câteva dintre soluţiile pe care le acoperă AI sunt legate de gestionarea acestor documente. Prin AI putem să dăm rapoarte de securitate, analize, putem să o folosim în data capture, cât şi în automatizarea fluxurilor de lucru”, a spus el în cadrul conferinţei ZF Digital '24 Cum trece industria IT&C din România prin „furtuna” AI?

Ce a mai declarat Kostas Fiakas în cadrul evenimentului:

• În ultimii ani, am livrat o mulţime de proiecte în România pe tema digitalizării, care includ înţelegerea digitală, iar acum anul acesta, odată cu achiziţia unei companii concentrate pe AI, suntem capabili să maximizăm această valoare şi să oferim o abordare cu o valoare adăugată pe toate serviciile bazate pe AI.

• De asemenea, două sau trei soluţii pentru care AI va avea un rol foarte important sunt în protecţie şi prevenire, în zona plăţilor şi în zonele de păstrare a clienţilor. Pe măsură ce virtualizăm centrele noastre de date din diferite locuri şi prin AI, avem o experienţă îmbunătăţită.

• Avem agenţi AI care lucrează alături de oameni, iar agenţii AI comunică în limba română. Prin această abordare vom putea să automatizăm operaţiunile, să oferim servicii mai bune clienţilor noştri.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels